Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-30

Rapha Festive 500: check!


Hej och god kväll!

Nu har jag skrapat ihop dom sista kilometerna på årets Rapha Festive 500, jag behövde få ihop 31 kilometer men jag lyxade till det med 32. Alltid skönt med någon form av marginal så jag inte kommer hem och får 499 kilometer i totalen. Totalt blev det 501 enligt Strava och 502 enligt Garmin Connect. 24 timmar och 10 minuter med en snitthastighet på 20.8 km/h, mitt långsammaste Festive 500 hittills. Totalt har det körts åtta gånger nu och jag har tagit mig runt dom där 500 kilometerna varje år.

Nu är jag trött och lite sliten, tänker faktiskt inte cykla mer i år!

Imorgon ska jag bara ta det lugnt, vila och fira nyår. Ska bli riktigt skönt. Sedan tar jag nya tag 2018 igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar