Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-04

Tänkte gnälla i bloggen denna afton

Men sedan läste jag Fredrik Ericssons blogg. Helt galet sjukt träningsprogram. Tur att de är proffs så de inte behöver klaga, de får ju för fan betalt för att lida åtminstone.
När återhämtningspassen ser ut så här:
"Torsdag: 4 timmars återhämtningspass på tempocykel med 3min max och 2x20min lagtempo"
Då vet man att man är proffs. Satan, jag hade tänkt skriva om funderingar på överträning, men nu håller jag käft. Läs hans blogg. Sen sätter ni er på cyklarna och håller käft ni med. Och känns det jobbigt någon dag kan ni ju sticka ut 4 timmar och slänga in 43 minuter intervaller för att återhämta er.

2 kommentarer:

  1. Ja satan i gatan...

    Jag ska fortsätta hålla käften när jag tränar.

    SvaraRadera
  2. Vi skulle kanske slängt in lite lagtempo i söndags så du hade blivit piggare.

    SvaraRadera