Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-12

Paket del 2

Det här blir en spännande serie där ni kan följa all dramatik, live här på bloggen. Så här ligger biffen; igår ringde en kvinna mig och frågade om jag var hemma mellan kl.13 och 15 för de hade ett paket de ville köra ut till mig. Nu har jag med posten fått en avi från samma företag som ringde mig igår om att jag har ett paket, som jag kan hämta på en matbutik i närheten efter kl.17.
I min hjärna är det dumt att ringa någon på eftermiddagen och berätta om en paketleverans dagen efter för att sedan direkt skicka en avi för uthämtning. Så jag ringde paketutkörningsföretaget i fråga och frågade om jag hade två paket som väntar mig idag, eller om kvinnan igår varit förvirrad. Kvinnan jag pratade med idag sa att det här paketet skulle ingen ringa för utan det är uthämtningspaket. Alltså borde jag få två paket idag.

Vad tror ni? Ett eller två paket?
Jag tror att jag slösar bort värdefull träningstid för att vänta på ett paket som inte kommer och att jag istället får hämta mitt paket på affären efter kl.17.

1 kommentar: