Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-09

Nu startar jag.

Äntligen hemma...
Hade tyvärr lite problem med att skicka in bilderna ibland och med 15 min kvar på passet så lade batteriet av. Nu ska jag äta godis och duscha. Hejdå.




Törnbergs väg.




Inte längre så pigga ben.








I Bjursås nu.





Passerat Limbo.
Men tappat massa tid på helvetesstigen. Korsar Rättviksvägen och kör mot Bjursås.




3:e timmen.
På en stig. Fel stig, men kommer till samma ställe. MTB passar bättre här.. 138 i snitt och 230 höjdmeter.




PP igen.
Stigen var mycket stenigare än jag kunde minnas..


Här är den!


Har åkt fel.
Missade en stig. Fan också.

I Gopa




Lite stig upp mot Sågmyraparken.










2:a timmen.
Banvall igen. Denna gång mot sågmyra. 138 i snittpuls och 200 höjdmeter denna timme.


Motionsspår i Grycksbo. Nu har det börjat duggregna..


Ut ur skogen, in i Grycksbo.


Tjoho!




Mellan Smedsbo och Kuså. Nu blir det grusväg till Grycksbo.










1:a timmen.
Tog mig till brusala. 138 i snittpuls och 150 höjdmeter.



PP



På väg mot Aspeboda.









Runnleden.
Det blir många km banvall idag. Kommer några droppar regn nu.
Spännande va?


Banvall i Främby.

Det ser ut att kunna bli lite fuktigt idag.


Nu startar jag.

Runt 9 grader, svag vind, flaskställ och fegbromsar. Blir nog en bra tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar