Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-18

Komsi komsi..

Imorgon tror jag det är dags att presentera huvudsponsorn för CX-Cupen 2008.
Det blir en frän höst även detta år.

Jag spanar på tält för cupen. Måste ju ha ett CX-Cuptält så klart.
Långloppscupen har sitt 9 kvm stora tält, jag funderar på ett 40 kvm stort tält.
Eller ska jag nöja mig med 18? Det som talar emot 40 kvm-tältet, är att halva cupen hinner nog avverkas innan vi monterat det i Norberg.
18 kvm-tältet går snabbt att få upp. Det är branus.
En annan nackdel med ett 40-tält är ju att det tar viss plats...
Men visst vore det häftigt med ett lite större tält, så vi kan mysa där före och efter tävlingarna?

Om ni köper Digital Foto för alla som kommer ut 28:e oktober så finner ni en notis om CX-Cupen i deras kalender. Jo, så är det.
Inte så mäktigt kanske, men kanske lockar det någon.

4 kommentarer:

  1. CX-Cuptält, serveras pommes och majo där?

    Låter seriöst, spännande imorrn när du/ni presenterar huvudsponsorn.

    SvaraRadera
  2. F-n vad grymt!

    Ta det stora tältet för sjutton gubbar. The bigger the better, eller något.


    /Fredric MCK

    SvaraRadera
  3. Ähh, gör som IKHP, kör tävlingen genom en mässhall så slipper man krångla med tält.

    SvaraRadera
  4. När du ändå är på gång, skaffa ett tält som täcker hela banan så slipper vi regnet!!

    SvaraRadera