Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-04-02

Bra känsla!


Hej och god morgon på dig! 

Ny vecka nya möjligheter. Eller ja, egentligen var det ju ny vecka redan igår men då var jag ledig så idag är det åtminstone ny arbetsvecka med nya möjligheter. 

Igår så hade jag bestämt mig för att sticka ut på en lite längre tur och jag beslutade mig också för att damma av gravel-cykeln. Vilket bland annat innebar att ladda batterierna och stansa om däck. Lyckades inte få däcken täta med min golvpump och slitna däck så jag slängde till slut i ett par slangar istället. Allt det där fixandet inför turen tog en del tid...

11:43 så rullade jag iväg på min rena, välsmorda, välpumpade gravel-cykel med fulladdade batterier. 







Jag cyklade Bjursås-Norr Lindberg-Torrberg-Leksand-Djura-Västerfors-Djurås-Bäsna-Kvarnsveden och sedan 293:an hem. Såg ett gäng Tussilago längs med rundan så nu är det vår på riktigt. Hade 7-8 grader varmt också men solen som jag hoppats på hade hunnit gå i moln innan jag kom iväg. 

Det blev precis under 12 mil på 4 timmar och 22 minuter. Hade inte haft någon vidare känsla på morgonen men tänk vad cykling kan göra ändå. Kände mig stark och uthållig på cykeln och dagen avslutades med en riktigt bra känsla! 


Jag la till rabattkoden till Tenson nere bland mina rabatter längst ner i inlägget. Så ni hittar lättare om det skulle vara av intresse. Nu är det dags att åka till jobbet här, på återhörande snart igen. Hoj! 

_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden henrikoijer15! ger dig 15% rabatt hos www.tenson.se
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar