Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-07-17

Morgontur till Enviken och Svärdsjö

Hemma igen efter tre sköna, men ganska slitsamma, timmar. Benen är inte på topp nu, det var länge sedan jag kände mig så här sliten i benen faktiskt. Skönt och härligt! Tack vare att jag tränade så tidigt idag så får jag ju några extra timmar vila innan fredagens väckningspass och lördagens SWE-Cup. Körde en ganska klassisk racertur men med lite alternativa vägar, även om huvudmålen var dom samma. Tycker det är skönt att komma in på småvägar och slippa trafik. När jag kom tillbaka till Falun så skarvade jag runt Lugnet och ner till centrum för att få tre timmar på klockan.

Nu blir det någon timme på stranden med barnen, hörs!
Några bilder från en trivsam morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar