Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-04

Lunchar på Restaurang Anna i Rättvik

Ni ser väl själva hur gott det här är.
Är alltså i Rättvik och jobbar idag. Väldigt fint här. På våren så brukar jag tänka att jag har tur som får bo i Dalarna på våren, det finns dessutom inget som slår Dalarna på sommaren, höstens färger upplever man också bäst i Dalarna och snart kommer vintern och ni fattar väl vart vintern är som bäst?
Hade egentligen inte tänkt äta i Rättvik men jag blev så låg på energi att jag var en fara för mig själv. Så jag blev tvungen att ta ett stopp och valet föll alltså på China Thai Restaurang Anna. 85:- ville dom ha, och det fick dom också. Det var dom väl värda. Hallonsodan från Kopparbergs smakade fint den med.
Nu är det hög tid att åka hemåt igen, barnen vill väl hem från dagis och skola snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar