Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-25

Efterlysning: sponsorer till en adventskalendertävling i bloggen

Hej bloggläsare och företagare!
Detta år tänkte jag ha en adventskalendertävling här på bloggen där deltagarna svarar på en fråga varje dag från 1:a december till och med 24:e december och den med flest rätt vinner. Visst, äran är det viktigaste men det skadar ju aldrig med ett pris, tycker jag. Så därför hoppas jag att det är någon där ute som vill skänka priser till tävlingen. Min tanke är sedan att 1:an får välja pris först, sedan tvåan, trean och så vidare. Prisbordet presenteras inför, under och efter avslutad tävling. Min förhoppning är att jag ska kunna få ihop ett antal fina priser som deltagarna får kämpa om.
Hör av er om ni är intresserade av att vara med och sponsra: info@henrikoijer.com
Förutom att göra någon väldigt glad vid jul så får ni ju dessutom exponering här på bloggen i nästan fyra veckor.

2 kommentarer:

  1. Vi är med! Du har mail...

    //Mattias på Aktivitus Testklnik

    SvaraRadera
  2. Conti Test Team CK är också på. Jag mailar.

    SvaraRadera