Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-24

Kvarnen i Djura

Mäktig kvarnbyggnad sydväst om byn Djura. Sikta på Hedby/Brändan om ni kommer från Djura och vill skåda skapelsen med egna ögon.
Har väl egentligen inte så mycket vettigt att blogga om. Är av någon anledning ordentligt trött idag, trots att jag haft hela helgen på mig att vila och ladda om. Ingen träning idag, mest för att jag lämnade barnen på dagis och det var väl ungefär den tiden på dygnet som jag skulle ha tränat. Tänker dock träna imorgon bitti. Blir ju testcykel bara för att det är så fruktansvärt. Skönt.
Kollade på Pengarna På Bordet idag, tjejerna på slutet där var väl kanske inte riktigt i min smak. Det var så att jag fick titta bort ibland för att jag inte klarade av att se på det. Men det är väl säkert bara jag som är för Svenne-lagom...
Såg att min bloggtävling där ni kan vinna en Sony Ericsson Active nu är uppe i 169 kommentarer, tror ni det kan bli 200 innan onsdag klockan 12? Tidigare rekordet för antal kommentarer på ett inlägg i min blogg var 96 och då tävlade ni om en fristart till Cykelvasan. Bloggen har förövrigt haft över 75.000 sidvisningar den senaste månaden, tror inte att det hänt förut. Kul!
Det här får räcka för nu, imorgon kör vi lite cykelskvaller och en efterlysning här i bloggen, på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar