Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-07

Le pics de la jour

Ni vill ju så himla gärna veta hur jag haft det idag, och hur skulle jag kunna berätta det bättre än genom ett gäng mobilfoton från dagen?

Som ni kan se så pågår ett grävningsarbete utanför mitt kontor, jag har ätit bullar (3 för 10:-!), varit i Övre Gärdsjö, sett Mörksuggejaktens bana passera min väg, varit i Nedre Gärdsjö, sett en gammal lyftkran i Born och varit i Ovanmyra där jag också hittade en fastighet med en massa gamla prylar. Det fanns mycket mer än det ni ser i bilden också!

Jag har också fått hem en fräsch lur från Sony Ericsson, nämligen en Sony Ericsson Active. Nu sitter väl ni där hemma, avundsjuka, och tänker att jag har det bra som har fått en så fin och praktisk (vatten- och dammtålig samt kan kommunicera med era produkter med ANT+) telefon. Med den här kan man slänga sin pulsmätare, cykeldator, kamera och gamla telefon. Den här är nämligen allt det, i en och samma lilla pryl. Nu till det viktiga, det är jag som skall vara avundsjuk på er! Denna skönhet kommer nämligen någon av er kära läsare att vinna genom en tävling jag ska ha här på bloggen. Håll utkik, klicka på F5 och lägg ett getöga på monitorn.

I kväll har jag ätit Kebabchips. Givetvis skyhöga förväntningar eftersom chips och kebab är bland det bästa som finns, men tyvärr matchade inte dessa chips mina högt ställda förväntningar och betyget blir därför bara en tunn liten tvåa .

Alla bilderna i detta inlägg är för övrigt fotade med min Sony Ericsson Neo, och helt oredigerade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar