Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-10-21

Vinn en Sony Ericsson Xperia Active!

Tävlingen är avslutad!

Sony Ericsson och jag presenterar stolt en bloggtävling med en Sony Ericsson Active som pris!
Telefonen är vatten och dammtålig, du kan ha telefonen på en meters djup i 30 minuter och sedan ta upp den och använda den med blöt skärm tack vare sin speciella pekskärm som går att använda även med blöta fingrar.
Telefonen är förberedd för kommunikation med alla ANT+-kompatibla pulsband eller bröstbälten. Starta pulsmätaren och håll koll på pulsen. Du kan använda dig av sportappar för att registrera och analysera din träning och se vart du tränat någonstans.
Kameran är viktigaste funktionen för mig i en mobiltelefon, denna telefons 5 megapixel kamera har en maximal bländaröppning på f/2.6, bildstabilisator, pekfokus, autofokus, HD-videoinspelning, LED-blixt, geotaggning och ansiktsigenkänning. Eftersom den är vattentålig så kan du också fota under vattenytan!
Tävlingen är väldigt enkel men med ett kvar på motprestation: efter ett par veckor vill jag ha en recension. Antingen mejlar du mig den, om du har en blogg eller hemsida så får du gärna lägga den på din sida så kan jag länka dit.
Hur gör du för att vinna då? Skriv en kommentar i detta inlägg bara med någon form av identifikation/kontaktinfo så jag kan nå dig efter att vinnaren lottats fram. Tävlingen pågår fram till klockan 12:00 onsdagen den 26:e oktober 2011. Så ni har ju hela helgen och lite till på er.


Inte speciellt stor är den heller (55 × 92 × 16,5 mm ), mycket mindre än min Sony Ericsson Neo som jag valde just för att den inte var lika stor som andra smarta telefoner.

När jag fick hem den och läste på lite mer om den så tänkte jag att jag skulle lotta ut min Neo istället, men eftersom grabbarna på Sony Ericsson är här inne och kikar ibland är det bäst att jag gör rätt...

Telefonpaketet innehåller ett stereoheadset med fästbara öronbyglar, ett armfodral och ett fästband så att du har telefonen nära till hands. En mikro-USB-kabel för överföring av media och ett 2G-minneskort för all underhållning ingår också. Du får också bakstycket i två olika färger, ett vitt och ett svart så du kan byta efter tycke och humör.
Vinner du denna kan du kasta din cykeldator, GPS, kamera, pulsklocka och telefon.
Om ni vill läsa mer om telefonen från någon som testat den på riktigt så kan ni kika här.

Lycka till!

240 kommentarer:

  1. Jihoo! Jag vill vinna!
    Petter Persson
    Mail: info@petterpersson.info

    SvaraRadera
  2. Jag är med!
    parnilsen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Prövar min lycka här då =)
    Baddason@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. lotta fram mig snälla henrik
    isac.lundgren@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Najs! På premiärdagen fick vi in ett ex i butiken som jag jobbar lite extra i. Tror att vi hade den inne i 30 minuter innan den var såld :) Så jag har bara hunnit klämt på en dummie. Skulle vara trevligt att få använda den riktiga telefonen ist ;) Jag nås på erik@erikstrand.com om jag skulle ha turen att bli framlottad.

    SvaraRadera
  7. Jag vill vinna! :)

    dan-eo@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Vill ha! Måste ju testa hur den klarar av norrländsk kyla:-)
    sambra79@gmail.com
    //Samuel B

    SvaraRadera
  9. Den där vill man ju prova.


    hio_golfer@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Försöka kan man ju alltid...

    Niklas Sandström
    n1klass@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Bra blogg!
    rsandell@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill jag vill jag vill!
    markus@sparkus.se

    SvaraRadera
  13. Perfekt! Min telefon totalhavererade 10 minuter innan jag öppnade datorn så det måste ju vara ödet :) Om jag skulle vara den lycklige vinnaren så nås jag på viktor.h.larsson@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Ge till mig!
    fredrik.lindberg@swerea.se

    SvaraRadera
  15. Plz, plz, plz, let me win!
    joakim_johanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Dra min lott så kan jag visa hela världen vilken puls jag har när jag säger ja till min Mia i sommar! Tack snälla på förhand! // Paddlarn
    svepacanoe@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Mina barn mobbar mig för min gamla Samsung knapptelefon och min Garmin 305 har gett upp gps-funktionen så det där verkar som klippt och skuret för mig.
    jimmy.engstrom@polygongroup.com

    SvaraRadera
  18. Min xperia mini tål inga hårda tag... marcus_ec@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Och jag som måste köpa GPS, va praktiskt!

    mailaeskil@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Toppentävling, Henrik! Jag anmäler mig!
    tomzon22@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. De t är vll man ju vara med på.

    olaabra@gmail.com

    SvaraRadera
  22. I lööv the active.. Give me a foone.

    CT fon Actic
    c.teledahl@gmail.com

    SvaraRadera
  23. En smartphone som inte faller i småbitar så fort man är lite oförsiktig, klart man vill ha en sån!

    SvaraRadera
  24. Förutsätter att den inte är låts på en specifik operatör.. Då vill jag vara med och spela. =)

    johannystrand@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Count me in... En sån behöver jag.
    Peterthewiz@gmail.com

    SvaraRadera
  26. ooooh...
    lukas_tegendal@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  28. Jag vill också vinna.

    SvaraRadera
  29. Skulle passa min livsstil perfekt.
    mikko.partanen8@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Visst vill man va med!
    Klart o betarlt :-)
    bogard_clemens@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Ett pris som man faktiskt kan vinna!
    Satt just och nästan, nästan köpte en sådan på Telia.
    Men så ändrade jag mig, den gamla fungerar ju.
    Ibland...
    Mats Edvardsson
    mats.ed@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Den där vill man ju inte förlora... :-)
    jajo1968@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag badade med min iphone igår, funkade inte så bra så nu behöver jag en ny telefon.....
    Styrtapp@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Ska man jobba som dricka langare är det bra att ha en smart telefon.

    per.handemark@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Får se ifall den kan ersätta Iponen.

    martin.premberg@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Simon--andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jamen det är klart man måste vara med i en sådan toppentävling!

    SvaraRadera
  38. Låter som den behöver komma till västkusten och regnet som vi har hela vintern! ;) foxen@home.se

    SvaraRadera
  39. Har Motorolas vattentåliga, grymt nöjd men jämför gärna! :)

    SvaraRadera
  40. En sån vill jag ha! mikael@brmsports.com min blogg brmsports.com

    SvaraRadera
  41. Jag hoppas jag skulle ha turen på min sida och vinna denna telefon! :)
    sandra.broman1@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Låter som en kanontelefon. Blir trackad hemma för min gamla Sony Ericson "dumb"-phone så det är dax att byta :)

    staffan.torssell@ownit.nu

    /Staffan

    SvaraRadera
  43. I´m in!

    silfver76@hotmail.com

    /Fredde

    SvaraRadera
  44. Hohooo... ove_nilsson84@hotmail.com
    //Ove

    SvaraRadera
  45. Jag vill oxo ha en sån. :)

    SvaraRadera
  46. Tänk om man kunde vinna något någon gång.
    davidpedersen9 eat gmail.com

    SvaraRadera
  47. Hög dräggelfaktor på denna lur - inga problem, dräggel lär den ju kunna stå emot!

    Tant_Trek från Happymtb

    SvaraRadera
  48. Aaah den där måste jag ju prova. Androidentusiast, prylförstörare, skogscyklist och fotograferar med alla sorters kameror (nu även under vatten). Jämför med SE Hazel och HTC DHD. erikherou@gmail.com.

    SvaraRadera
  49. Det här lyser ju upp i höstmörkret, jag är med!

    SvaraRadera
  50. Japp den där vill jag vara med på.

    Jonasaspman@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hoppas man slipper vinna det där runket

    SvaraRadera
  52. Hade inte varit fel med en mobil som tål lite svett.
    raxner@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Utmärkt tävling det här, den måste jag vara med i:-)

    jerker.gustafson@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag tackar inte nej. Undrar om inte det här är precis vad jag söker i en och samma pryl?
    / Jay (på happymtb)

    SvaraRadera
  55. Klart man vill vara med... //patric

    patsetand@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. En sådan vill jag ha!

    joakimkik9@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Den skulle sitta kanon i min hand.
    Du skickar den lätt till Sthlm.

    Roger Nilsson
    sldkroger@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Vore dumt att inte prova :) /Gandalf

    gandalftatting[snabel-a]gmail.com

    SvaraRadera
  59. Zami Sarker
    zami_sarker@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Skulle kunna vara trevligt att prova en android lur.

    jonas@odhnerform.com

    SvaraRadera
  61. PAX !!!

    alvarhedberg@yahoo.se

    SvaraRadera
  62. Varför inte?

    fliisa@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Jag vill vara med i tävlingen! Verkar vara en riktig supermobil! Skulle vara en ära att få testa och recensera en Sony Ericsson Xperia Active! :D


    Hoppas på jättetur!
    grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  64. Tack!
    happy@backstrom.se

    SvaraRadera
  65. Levererar välskrivet (och läsvärt?) test om jag har förmånen att vinna!

    Agassi på Happy

    SvaraRadera
  66. Sign me up!

    Har en andriodtelefon nu, skulle vara otroligt om jag lyckades vinna Xperia Active för sportaktiviteterna!

    belgar@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Kristoffer "krille" lidvall21 oktober 2011 kl. 23:40

    Fuck jääää!

    kristoffer K Lidvall
    krille@inima.se

    SvaraRadera
  68. ulrik.sandgren@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag testar väl oxå


    Wiktorsson75@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag e på!
    Mikael.kippila@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag vill självklart vinna :)
    thomas_borjesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Vill gärna vinna.
    janhsandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Skicka luren till mig!!

    jonas.gustafsson@hags.com

    SvaraRadera
  74. Hade varit gott att få slippa sin ajfån med ur usel täckning..

    marcus@blueplanet.nu

    SvaraRadera
  75. Skulle behöva en ny mobil, nuvarande går knappt att ladda.

    /Penton
    nilspentoon@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Självklart vill jag det. Måste vara betydligt bättre med den i bakfickan på cykelturen än en iPhone.

    /mattias
    mattias.krantz@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Perfekt cykelmobil!

    bjorn.westergren@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Skulle absolut vilja ha chansen att vinna denna telefon. Skulle passa perfekt till mitt nya aktiva liv som träningsnarkoman....!

    magnusenegren@telia.com

    SvaraRadera
  79. Hej. den skulle passa min handsvett bra . Stombergh@hotmail .com

    SvaraRadera
  80. Ja tack! Lite tur nu då...

    /Darvell

    SvaraRadera
  81. Hej hopp en sådan skulle jag vilja äga då jag är kvar i det icke androida stadiet. jerkerstromquist@hotmail.com
    www.jerkerstromquist.blogspot.com

    SvaraRadera
  82. Nu vinner jag!!

    info@johansundstrom.se

    SvaraRadera
  83. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  84. Jag vill vinna!

    karin.spannare@yahoo.se

    SvaraRadera
  85. Är lika bra att pröva lyckan
    jraenduro@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Första gången som min Samsung S2 saknar något..
    ANT+ är fruktansvärt smart, kan man hoppas på en uppdatering med kadens oxå. Jag VILL ha!

    ptanders@gmail.com

    SvaraRadera
  87. Klart man vill vinna!

    zirxo1@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Mig har du ju övertygat om telefonens förträfflighet i alla fall, vinner jag inte denna får jag väl ta och köpa mig en i stället.

    SvaraRadera
  89. Jag vinner gärna en telefon! :-)
    perkan@gmail.com

    SvaraRadera
  90. Skulle vara ett grymt sätt för en student att komma över lite teknologi!
    Jesper.bjoerling@gmail.com

    SvaraRadera
  91. Sista chansen att jag inte kommer tillbaka till iphone träsket igen...
    johan@johanlindgren.se

    SvaraRadera
  92. Jag vill ha den!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  93. Den ska vi ha!
    joachim.lyth@gmail.com

    SvaraRadera
  94. Ja tack!

    patrik.paulsson[snabel-a]gmail.com

    SvaraRadera
  95. Nyfiken!

    daniel.bengmark@gmail.com

    SvaraRadera
  96. Den här gången hoppas jag verkligen inte att det är inlägget över mitt som vinner, utan mitt inlägg!
    Ser fram emot att få skriva en recension
    nolamebrand (snabel-A) gmail.com

    SvaraRadera
  97. å en till...

    ericssontelefonen@isebrink.se

    SvaraRadera
  98. Sweet! Vinner jag så bjuder jag inte bar på en Leffe utan ett helt 6-pack!

    Kontaktinfo borde du veta...

    SvaraRadera
  99. En extra telefon vore fint!

    sebastianstenberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  100. Skulle vara kul att testa en tålig smartphone!
    I'm in
    Cykelemil@gmail.com

    SvaraRadera
  101. ablin.j@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. disturbed_lie@live.se

    SvaraRadera
  103. Hej! Hoppas man vinner något nångång...
    odevay@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Den tar jag gärna! :)
    qldmats@gmail.com

    SvaraRadera
  105. Så det här är vad man skall erbjuda för att få en massa kommentarer på bloggen!!! Jag vill hemskt gärna ha en ny mob. Mitt nummer har du redan för du skickar ju jämnt fylle-sms på helgerna.

    SvaraRadera
  106. Kul tävling!

    mattemann1 snabela hotmail.com

    /Mattias

    SvaraRadera
  107. Förstår du min mans (Jens W) min om jag skulle komma hem med denna lilla pärla? Jag som ALLTID ärver hans avdankade gamla elektronik-prylar. Kan detta vara min chans att vara i elektronikfronter i familjen mån tro? Jag hoppas!

    Emelie Westergren (empa81@hotmail.com)

    SvaraRadera
  108. Tar chansen på att vinna idag.

    Christer Myerscough ( to_raoul*hotmail.com)

    SvaraRadera
  109. Hejar på mej i denna tävling :)

    sandstrom73@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Såklart! :)

    kristin.svenson@telia.com

    SvaraRadera
  111. Jag e med!

    jonathan_nilsson_94@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Gärna.

    jorgen (punkt) alfredsson (at) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  113. jag e gärna med.

    fun@skiers.se

    Anders

    www.salenaktiv.se

    SvaraRadera
  114. Kör hårt!
    Jimmy Bodin
    boddan@boddan.se

    SvaraRadera
  115. Tävlingar är alltid kul. Jag vill vara med!
    jocke@fundamento.se

    SvaraRadera
  116. Jag är med! :)
    ulrica.bjuhr@gmail.com

    SvaraRadera
  117. En annan ska väl kanske prova lyckan också då. Jag borde faktiskt 1 extra lott om allt ska gå rätt till!

    SvaraRadera
  118. Mmm, telefon...

    hnrkhgrd(a)gmail.com

    SvaraRadera
  119. Hur mycket blod, svett, lera och tårar ska ingå i recensionen?

    SvaraRadera
  120. Vill ha! Lovar att testa på löpning, cykling, paddling, skidåkning- You name it!!
    Peter snabel Oom punkt se

    SvaraRadera
  121. I'm in!

    eo.andersson at gmail.com

    SvaraRadera
  122. Jag gör väl också ett försök :)

    olle@gerdtman.se

    SvaraRadera
  123. Den vore grym att testa i de Dalslänska skogarna

    MJ

    markus.johnsson@autocom.se

    SvaraRadera
  124. Ny telefon skulle sitta fint...
    jande217@volvocars.com

    SvaraRadera
  125. Sign me upp. Jag läser din blogg och stjäl ofta dina turer.

    Har fortfarande en dumb-phone men står nu i valet och kvalet ifall jag ska köpa en Xperia Active. Jag kan behöva en ny träningskompis.

    Jonas.petter.johansson@gmail.com

    SvaraRadera
  126. Vore kul att testa!

    mangan456@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Riktigt missnöjd med min HTC, så det vore fint att testa en Sony Ericsson :-)

    henrik.plyhm@gmail.com

    SvaraRadera
  128. Ja, den vill jag gärna testa!

    asamontin@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Jag vill osså ha en sån!

    // Mange

    magnus.ekstrom@ltdalarna.se

    SvaraRadera
  130. Beam me up Scotty!! Dags att lämna iphonesekten! Tack för bra blog.

    /Stefan

    borigamlis@gmail.com

    SvaraRadera
  131. Blir det ingen telefon så har man ändå fått vara med och slå kommentarsrekord, alltid något.

    kenneth.edlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  132. Säkert bättre än min iPhone...
    mattiasarnell@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. marie_skoog_@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. En lur på styret skulle vara trevligt.
    marcus.silwer@gmail.com

    SvaraRadera
  135. Jag vill också ha en smart phone.
    bobshund@gmail.com

    SvaraRadera
  136. Verkar rätt bra!

    robin_cederth93@hotmail.com

    SvaraRadera
  137. Jag vill vara med!
    marume@home.se

    SvaraRadera
  138. Najs, klart man vill ha en chans att vinna :)

    info@martinathomasson.se

    SvaraRadera
  139. niclas@cykelosport.com

    Kul blogg förresten.....

    SvaraRadera
  140. Isabelle.kr@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Ja självklart vill jag testa den!

    Fredrik

    SvaraRadera
  142. Tänkte skaffa smartphone och trodde man skulle skulle svika SE,men denna verkar ju riktigt bra... plyckner@live.se

    SvaraRadera
  143. Värt ett försök!
    easbox2@gmail.com
    Bra blogg förresten!
    MVH //Andreas

    SvaraRadera
  144. Tjena,
    Min gamla vattentäta Sonim har lagt av så jag vill gärna vara med i tävlingen.
    henrik.karlsson@blacksta.se
    /Henrik

    SvaraRadera
  145. Jag är med!

    Martin Svensson
    h40gubben@glocalnet.net

    SvaraRadera
  146. Jag vill också vinna:)

    /Thomas
    thomas_sivars@hotmail.com

    SvaraRadera
  147. Nice phöne!

    micke147_9@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. fredrik.genstrand@gmail.com

    SvaraRadera
  149. Jag vill också vara med!


    olaekstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  150. Vore en perfekt julklapp åt min dotter som spelar fotboll och skulle behöva en lite mer stryktålig mobil
    annemargrethe69@yahoo.com

    SvaraRadera
  151. I´m in!
    salle.svensson@gmail.com

    SvaraRadera
  152. Klart man är med!
    enbergandreas@hotmail.com

    SvaraRadera
  153. Skriver på för en lott!

    hiding@kent.nu

    SvaraRadera
  154. Jag skriver en bra recension! henrik.ahling@gmail.com

    SvaraRadera
  155. Fasen min vattenskadade xperia skulle behöva bytas ut så den här blir perfa :)

    cykeltok@hotmail.com

    SvaraRadera
  156. Min gamla Desire är så osmidig.

    SvaraRadera
  157. Skulle passa mig som hand i handsken tror jag!

    Bruce, happy

    SvaraRadera
  158. En sån måste jag ha :)
    Johan Eriksson
    Cykelidioten@hotmail.com

    SvaraRadera
  159. Sluta tramsa med att tävla och skicka telefonen till mig :-)
    roj63@hotmail.com
    /Robban

    SvaraRadera
  160. Kul att Du skriver/fotar andra saker än bara cyklar!

    SvaraRadera
  161. Jag håller tummarna!
    rkmm-teknik@hotmail.com
    /Ronnie

    SvaraRadera
  162. Hoppas på vinst så jag kan slänga min HTC...

    gustav.oj.larsson@gmail.com
    /Gustav Larsson

    SvaraRadera
  163. Jag tar den.
    js.gson@gmail.com
    /Stefan

    SvaraRadera
  164. Hoppas på tur :)

    sussi8lull@gmail.com

    SvaraRadera
  165. patrik@monochromevision.se

    SvaraRadera
  166. Hmmm.. Jag får en känsla av det är fler än jag som är sugen på den luren.. Konstigt.
    Mvh Jonte
    jonte81@hotmail.com

    SvaraRadera
  167. Jag vill också vara med och slåss om'et...
    pikhult@hotmail.com

    SvaraRadera
  168. Är ute i sista minuten och vill tävla!
    min mail: suzieppp@gmail.com

    kram!

    SvaraRadera
  169. henrik.walgeborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  170. Jag vill oxå tävla! // Jennie
    jenniearonsson_hotmail.com

    SvaraRadera
  171. En sådan där har jag drömt om att äga sen jag lanserade den i juni.

    vd@sony-ericsson.com

    SvaraRadera
  172. Sign me up! //Micke
    hallgrenarna@gmail.com

    SvaraRadera
  173. Åh! I´m in! /Sebastian
    sebastian@sjuttiosex.com

    SvaraRadera
  174. Självklart vill jag också vara med!
    anna.bjorkman@hotmail.com

    SvaraRadera
  175. Behovet av ny telefon är superstort när jag nu ska byta jobb efter nyår! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  176. Räkna in mig också i tävlingen! anders.reppling@gmail.com

    SvaraRadera
  177. Kul här kommer mitt PÖK

    exot007(a)hotmail.com
    (a)=@

    SvaraRadera
  178. Jag kan väl hämta den på fredag!
    roine.gronlund@ya.se

    SvaraRadera
  179. Det här får jag inte missa.

    vmfqberavima at gmail.com

    SvaraRadera
  180. Ja en sådan mobil behöver min kille =) Han gillar ju att bada med sin mobil.
    e_lisedahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  181. okamf07@student.lnu.se

    SvaraRadera
  182. oscar_04 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  183. Jag är me!!

    marie.hjerpe (at) dalarnas.se

    SvaraRadera
  184. Skulle sitta fint.

    ak.s@telia.com

    SvaraRadera
  185. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera