Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-23

Dagens frukost

Jag har idag ätit vinnartårta, som väl är en riktig breakfast for champions och som bjuder på en god smak av segerns sötma. Jag är alltså Dalarnas Bloggare 2011 och det känns ju lite oväntat och smått overkligt. Bara att bli nominerad kändes som en fantastisk sak och jag hade då aldrig trott att jag skulle bli den som i slutändan skulle få flest röster. Kan bara tacka er som röstat och kul att ni gillart! Mer om det här lite senare, Dalarnas Bloggare 2011 lär tydligen fortfarande arbeta...

15 kommentarer:

  1. Hurra! Förstasidan på DD dessutom, inte illa. Lycka till på fredag.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till segern i omröstningen!
    Hoppas att du får flera segrar - på två hjul.
    Ta´t lugnt med tårtan bara.
    Hälsningar
    Bloggare Bernt (nr 12)

    SvaraRadera
  3. Grattis !
    Jag röstade på dig och du är bäst
    lommen

    SvaraRadera
  4. Kul å rättvist, bra jobbat!!

    SvaraRadera
  5. Grattis !

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Inte trodde man att en cykelblogg skulle slå modebloggarna// Per

    SvaraRadera
  7. Snyggt, GRATTIS!

    SvaraRadera
  8. Grattis och ett stort lycka till i morgon.

    SvaraRadera