Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-18

Inte långt kvar nu...

Kameran är med, mobilen är laddad och med och jag har stoppat ner en del energi i ryggfickorna. Drömde i natt att jag försovit mig och vaknade 10 min innan start och hann inte dit i tid. Men det där lär ju inte hända i alla fall. Jag är helt klar nu med dryga timmen kvar till start. Ska väl skaka lite vad nu då bara. Tror ni att vi fixar det? Vi kör en tävling; Gissa min tid! Ni får fram till klockan 13 på er och vinnaren får ett fint pris.

4 kommentarer:

  1. Jag gissar 8.33 som din tid, bara för att jävlas ;)
    Sen tror jag att laget klarar tiden 07.29

    Hoppas att ni slår de tiderna!

    SvaraRadera
  2. Min gissning 7:13:46, Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr HÖ, jag måste gissa på 7:36

    SvaraRadera
  4. Tror du snittar 38 runt sjön, borde bli 7:53:14 då:)

    Kör hårt!

    SvaraRadera