Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-09

Någon som ska åka tåg mellan Stockholm och Falun imorgon?

Jag har en biljett för imorgon bitti (07:45). Ni får den för 56:-
Det var nämligen som så att jag igår fick instruktioner av Ronya för att köpa en tågbiljett på Tradera. Det där var ju en kamp på liv och död märkte jag under de två första budgivningarna. Så i tredje ökade jag intensiteten men trodde att jag förlorat också den. Tradera gav inte någon indikation på att jag vunnit och det senaste mejlet i Ronyas inkorg var ett om att någon lagt ett högre bud än mig. Så jag gav mig in i en fjärde biljettauktion och när jag kollade mejlen efter den så stod det att jag vunnit!!! När jag kikade lite längre ner i inkorgen så fann jag ett till sådant mejl. Jag köpte alltså två biljetter när jag skulle köpa en. Därför har jag en biljett över nu och den säljs för det pris jag betalat för den, alltså 56:-.
Ni kan ju tipsa era vänner som vill åka mellan Stockholm och Falun imorgon om att det finns en biljett att köpa billigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar