Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-20

Arga lappen - fy tusan för mig

Vill passa på att be om offentlig ursäkt för min dåliga parkering i samband med övernattningen i Motala. Det skall inte ske igen, jag har lärt mig en läxa och är nu en bättre människa än jag var den där fredagskvällen.
Förlåt!

Så här parkerar man om man är tillräckligt dum i huve´t

Min enda ursäkt är väl att jag haft körkortet en så kort tid att jag inte lärt mig allt som faller alla andra så naturligt. Men nu är jag en erfarenhet rikare och kommer väl aldrig ställa mig så nära en postlåda igen.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det är för att de redan har svårigheter som de tycker att det är jobbigt att kliva ur bilen. Jag tycker att det ser ut som en perfekt parkering.Brevbärare ska hålla sig på vägen.

    SvaraRadera
  2. I ärlighetens namn ser jag inte problemet. Det går väl komma åt utan problem, visst man får kanske bemöda sig med att lägga i backen, men det känns aningen jobbigare att skriva en lapp, kliva ur bilen, fästa den på rutan, lägga i posten coh sen åka vidare....

    SvaraRadera
  3. Här i Motala säger vi till när vi tycker någon är dum i huvudet.

    Så säger vi inget så ...

    SvaraRadera