Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-23

Push ups igår.

Fem set armhävningar igår bestående av 10 + 12 + 9 + 9 + max (minst 13). Det gick precis. Nätt och jämnt. Jag ligger på gränsen. Men också igår slarvade jag och gjorde armhävningarna innan läggdags. Som tröttast alltså. Det går nog lättare ett par timmar efter frukost. Kanske att jag skulle slippa ligga på gränsen om jag gjorde armhävningarna då, ska prova det nästa gång. Egentligen har jag fuskat också. Jag har nämligen tränat på onsdagen, som skulle vara vilodag. Ville straffa mig själv för att jag klarade två för lite i tisdags. Så jag gjorde en nästan maxning. Ville inte pressa mig för hårt, men klarade 16. Kändes bra. Då klarar jag ju minst 60% fler nu än jag gjorde för 1½ vecka sedan. Men från 60% till 1000% är det ganska långt.. Eventuellt tjuvtränar jag också idag med en maxning, annars blir dag tre i vecka två på söndag.

Vägde in på 66.3 i morse igen. Är alltså i god form, för att vara motionär. Lätt, stark och snabb som vinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar