Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-28

Dags att släcka

Att försöka lära sig det här med databashantering sent på kvällen var ingen hit. Nya tag imorgon. Kul ändå att lära sig något nytt. Om jag nu lär mig det. Snart klar med veckans arbete, sedan ska jag försöka att verkligen lära mig detta också. Och inte bara göra det som göras skall.
Ronya älskar idéen med att cykla genom hela landet, tror hon vill att jag cyklar ett varv runt jorden när jag ändå håller på.

Imorgon drar vi iväg till 08 alltså. Koskällor, tuta, ledartröjor i XS och kameran är med. Samt löparskor, skolböcker, dator och annat krimskrams som kläder. Blir härligt. Det är faktiskt skönt att vara i Stockholm ibland, även om det inte är min favoritstad i landet. Men några dagar på besök är helt klart trevligt. En lagom dos Stockholm.

Vill ni mig något, och inte vill skriva en kommentar, så kan ni skicka ett mejl till min NYA e-postadress. Ni finner den om ni klickar på Kontakt där uppe i headern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar