Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-15

Inlägg 2000

Å så motiverad jag känner mig nu för att göra lite push ups idag, verkligen. Lite mer träning är precis vad min kropp skriker efter nu. Typ 35 stycken totalt ska det bli. Några ville hänga med på utmaningen, vill fler göra det så hinner ni om ni kör igång idag!
Kika in här: http://www.hundredpushups.com/week1.html

Miss i planeringen.. Ronya har åkt till jobbet och kommer hem klockan 9, imorgon bitti. Kvar är jag, utan fungerande ben och med tre barn. Kommer somna före dem i kväll. Haha. Ja, fi fan. Det var en jobbig promenad hem efter löpningen. Stannade flera gånger, funderade länge och väl på att försöka lifta kilometern eller så hem. kunde inte ens gå utför utan att gå helt löjligt. Jag skriver mer om maran senare. Nu ska jag sätta i mig något ätbart.

5 kommentarer:

  1. Det var någon som sa: "som man bäddar får man ligga". Det ligger ju nåt i det... :)

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att det heter: "Den man ligger med får bädda" :)

    SvaraRadera
  3. Jag har hört att om man inte får ligga så behöver man inte bädda.

    SvaraRadera
  4. Jag hänger naturligvis på utmaningen, hakar på vecka 3 baserat på testet jag just kört.

    SvaraRadera
  5. Då slipper du bädda på en månad eller så då?

    SvaraRadera