Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-20

Ha en kärleksfull dag!

Fick sova nästan till halv elva i morse. Det var riktigt skönt att ta igen några förlorade sovtimmar. Gjorde mig bara i ordning och sedan hämtade jag barnen på dagis. Det är alltid lika härligt att hämta dem på dagis, det är som om vi inte träffats på ett halvår. De kommer springande med armarna utsträcka, piper av glädje och kastar sig i min famn. Mycket kärlek.
När Ebbah lagt sig för att sova middag så var det dags för frukost för mig och lunch för Filip och Ronya.


Till frukost blev de en av Ronyas piroger.


Och efter frukosten blev det några morotsmuffin. Bara ett par stycken.

Efter den goda starten på dagen så kollade vi tre som var vakna på Pippi Långstrump i soffan till det var dags för Ronya att åka till jobbet. Nu sitter jag i soffan och uppdaterar bloggen och Filip leker med sin mjukishund Puh.

I helgen drabbades jag av cykelabstinens. Inte just att tävla i Crosscupen, men att köra CX. Piska kamraterna i träningstävlingar och njuta av de smala däcken mot varierande underlag. Kanske skulle skaffa mig en sådan där CX...

1 kommentar:

  1. Klart du ska skaffa en cross. Drabbades själv av samma abstinens i Kumla i söndags och nu ligger en halfärdig cross i förrådet, färdig att köras som senast i Stockholm bara alla grejer kommer hem.

    Kunde jag kan du! :D

    SvaraRadera