Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-03

Tjohej med farbror Frej!



Hej, tjena och god morgon!

Just nu sitter vi sju stycken i bilen på väg söderut, besök på The Lost World i Örebro väntar oss. Ett spännande badland alltså. Jag har aldrig varit där innan så det ska ju bli intressant. Vilket badställe som helst med fem barn kan ju vara intressant..

Bilden ovan är från någon jobbpendling tidigare i veckan. Det blir mer av den varan i veckan som kommer men idag ska jag köra i källaren igen.

Igår fyllde vi dagen med min träning, Lindas träning, jag skulle till Säter en sväng, ett besök på innebandy butiken, koppelträning med kaninen Kiwi, pizzabak, besöka min fars grav, fortnite-turnering, Leksandsmatch på TV, handling och så vidare. Det går ju att fylla dagarna när man är så många.

Idag blir det badland, tågresa till Falun, fika hos Lasse som fyller år och sedan tänkte jag träna ikväll.

Tjipp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar