Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-07

MTB-SM och jag till Göteborg!


Hej och god morgon från Göteborg!

Måste säga att ljuset vid mitt frukostbord var alldeles för bra för att jag inte skulle ta en bild på frukosten. Följ mig gärna på sociala medier för fler frukostbilder framöver!

Är här på jobb, brukar faktiskt väldigt sällan vara här annars. Såg att MTB-SM också kommer hit, men nästa år. Läs mer om det här: https://scf.se/mountainbike/goteborgsklubb-arrangerar-mtb-sm-2020-vi-vill-skapa-nya-hjaltesagor/ Tror faktiskt att jag har kört ett MTB-SM i Göteborg en gång i tiden, längesedan nu...

Jag hade tänkt kliva upp tidigt för att springa en sväng här men har känt att jag haft något i luftrören och vaknade snorig. Så jag lät bli, blundade och sov lite längre istället. Hoppas bli av med detta snabbt och inte dras ner i någon fullfjädrad förkylning.

Nu lär jag kila vidare, vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar