Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-15

Ny video!

Hej och god morgon kära vänner!

Sitter här och har påbörjat påklädningen inför dagens cyklingar. Det blir några timmar jobb mellan den första och den andra cykelturen, men jag cyklar först som vanligt till jobbet och sedan efter jobbet så tänkt jag köra distans. Någon som vill göra mig sällskap i eftermiddag/kväll från Borlänge?

Grej of the day är annars att jag klippte ihop en liten vlogg igår. Börjar med lite snack om nuläget, nyårslöften, kommande äventyr och så en liten utmaning till både dig och mig. Avrundar videon med lite cykling från förra veckan. Slå en kik, gillar du den så kan du börja prenumerera på min kanal så att du inte missar någon video framöver. Man kan också aktivera aviseringar för att få en avisering när jag lägger upp en ny video. Bara ett tips i all välmening!
Adressen till min kanal är busenkel att lägga på minnet också: https://www.youtube.com/henrikoijer



Tycker ni att det är kul med videos? Om ni gör det kan ni se fram emot mitt bästa video-år någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar