Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-14

Dagens aktiviteter

Hej och god förmiddag!

Idag är jag hemma med Frida som har feber. Bara feber. Jag undrar förstås varför flickstackarn bara har feber och ingenting annat, men hoppas givetvis att det här snart går över. Hon är ändå pigg som barn brukar vara, men orken räcker inte lika långt som annars.

Idag ska jag köra en presentation för kommunstyrelsens utvecklingsutskott (KSU) och har då lyckats fixa passning av Frida så att jag ändå kan genomföra den.

Morgonen blev hyfsat lugn här då jag inte behövde göra i ordning Frida för dagis eller lämna henne. Så det var ju skönt. Efter lite softande här hemma så skjutsade Frida och jag iväg Linda till tåget.
 Kul men lite läskigt med tåg.

På väg hem från Falu resecentrum så stannade vi till på Willys för att handla lite (typ fem småsaker). Det blev mycket men skulle vara lite, man ska ju aldrig handla hungrig....
Kul grej på affär'n

Kom också hem med den här skönheten för bara 7:-. Den ska jag möla i mig när jag börjar leva på kolhydrater igen. Men nu får jag istället nöja mig med kvargen och lite nötter ur påsen ni ser på bordet nedan.

När vi kom hem från affären så hackade jag fram stenplattegången från glaciären som legat över den. Så nu slipper man halka på en liten del av gården i alla fall. Det blev ju ingen Öijer Arena i år av olika anledningar (främst pga mig givetvis) men nu kan man åka skridskor på min uppfart istället!

Aktiviteterna för resten av dagen:

  • Trimma håret till 3 mm.
  • Duscha
  • Duscha Frida
  • Genrepa presentationen
  • Dra presentationen för KSU
  • Hämta barnen
  • Fixa middag åt barnen
  • Dammsuga och torka golven
  • Hämta Linda som kommer med tåget i kväll
  • Träna
Ja, lite så ser nog min dag ut. Hade storslagna planer på en liten promenad med Frida i vagnen också men vi får se hur och när jag ska klämma in det. Nu får jag nog börja sätta fart om det ska bli något gjort. Vi hörs lite senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar