Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-03

Plötsligt händer det

Ebbah åkte linbana idag. Det tog lite övertalan från min sida och många försök från hennes sida innan hon vågade släppa taget och glida iväg själv. Hon är ju inte riktigt lika våghalsig som sin bror. Men jag försöker få henne att våga att prova på olika saker och göra henne trygg när hon skall prova. Så idag har hon både cyklat ner för den branta backen på Emilys skola och åkt linbana. Stort!
Vi var ute i en knapp timme innan jag och CT åkte till Falu Kuriren för att se IBF Falun vinna mot Balrog med 5-3. Det var väl knappast den bästa eller mest spännande match jag sett, men en seger räknas ju fortfarande som en seger. Nu skall jag försöka rädda en hemsida innan jag stänger ner ögonen för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar