Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-24

Alpina skidlandslaget voltade några varv

Jon Olsson har postat några fina foton från Alpinlagets minibussvoltning i sin blogg.
Här kan du läsa om det på Aftonbladet.se
Och så här skriver Expressen.se
Cyklister gillar watt och alpina åkare verkar gilla volt.

Kollade på en dokumentär om Mount Everest igår, såg kul ut. Men "klättrarna" hade ju så mycket kläder på sig och gick så sakta. Synd att min kropp knappt klarar att syresätta sig på 110 meters höjd över havet, annars hade en promenad utan gas kunnat vara skoj.

Nu måste jag nog äta en frukost tror jag. På återhörande!

3 kommentarer:

  1. hej hej! Kikar in i din fina blogg igen. Är dålig på att kommentera med nu passar jag på då jag har en tävling i min blogg som kändes som att den kunde passa dig! Jag har hela 5 vinster och inte många har deltagit, vinsterna består av 11 barn-klättergrepp per vinnare i valfri färg. Komemr ha massa tävlingar nu innan jul. Annars bloggar jag på som vanligt om familjelivet, design, lyxig och god mat och våra inredningsprojekt!

    här är länken till tävlingen:
    http://erica.myshowroom.se/tavling-5-vinster-den-perfekta-julklappen-till-de-sma/

    kram Erica

    SvaraRadera
  2. Vad heter dokumentären om Everest?

    SvaraRadera
  3. Richard: http://dsc.discovery.com/convergence/everestbeyond/everestbeyond.html

    SvaraRadera