Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-05-28

Sportpanelen i TV4

När de hade hatacykelfest i TV4 så var det många som blev upprörda här i landet. Och det var trevligt att se och höra vilket engagemang vissa lade ner för att tillrättavisa "experterna" på TV4. Själv valde jag att inte ta upp saken.

Men nu såg jag ett trevligare klipp från TV4 angående detta med att byta ut organ och cykla genom halva italien med dropp på nätterna...


Om jag ska klaga lite på TV4:s panel ändå, nu när jag bemödar mig med att ta upp denna tråd, så vill jag bara säga att jag tappat all respekt för Arne Hegerfors. Från att ha varit en av de idrottskommentator som jag haft mest respekt för. Att kunna klämma ur sig så mycket skit på så kort tid är dock värt all respekt.

1 kommentar:

  1. Vilken jävla idiot! Har man någonsin hört Arne nämmt doping när han pratat NHL?

    SvaraRadera