Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-09

Kebab med ris


Ronya har varit på stan med småbarnen. Jag fick en chans att sova en liten stund. Ebbah började vakna vid fem i morse(natt), från sex var hon klarvaken och innan fem hade hon dessutom vaknat två gånger. Så jag var trött i morse. Jag tog chansen, somnade dock i min absolut varmaste tröja. Så varm att den kan användas som jacka. Behöver väl inte säga att jag inte frös när vaknade? Strax efter att jag vaknade kom de hem. Som den kvinna hon är hade Ronya fixat med mat. Jag äter givetvis med den plastgaffel som följer med maten, den är ju en del av charmen.

Min blogg har krånglat lite idag och igår, tämligen frustrerande för en tönt som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar