Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-01

För övrigt...

...är det jäkligt skönt att ha förbrukat årets värsta träningspass redan första mars. Nu kan det bara gå bättre. Det är då min stora förhoppning.

...så var Daniel Tynell från Grycksbo en jävel på att staka idag. Jag missade ju tyvärr när han slaktade fältet idag, men har sett klipp på nätet. Jag ska lära upp honom lite till nästa år, och sen ska det bli åka av. Eftersom Daniel Tynell tävlar för Grycksbo så är han en stor favorit hos de flesta Falubor, Grycksbo ligger en dryg mil från Falun. Ni vet, där Jens bor... Daniel Tynell är givetvis också en favorit hos mig. Jag gillar Tynells målmedvetenhet. Från och med imorgon laddar han för, just det, Vasaloppet. Vasaloppet är Daniel Tynells grej, helt enkelt. Två veckor före loppet så isolerar han sig för att koncentrera sig på loppet och komma undan från stress, krav, måsten och press. Det är grymt.

...så är det äntligen måndag imorgon. Egentligen är det jäkligt skönt med helger, men det är i veckorna det händer saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar