Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-05

Bra dag

Hej vänner!

Hoppas att ni också känner att detta är en bra dag, för det gör verkligen jag. Tänk vad en sovmorgon kan göra. För i morse fick jag sova till efter tio, mycket uppskattat. Efter sovmorgonen så åt jag en nyttig frukost med något skitäckligt bröd som är jättenyttigt. Sedan så har Frida och jag fått spenderat lite mysig tid tillsammans och nu sover hon så sött.

En fortsättning på den här härliga dagen innebär cykling för mig ganska så snart. Det ni! Jag har ju kört årets sista tävling nu och funderar lite på om och hur jag ska träna den närmsta tiden. Borde jag ta en viloperiod? Ska jag låta bli att vila fysiskt och bara köra nöjesturer på hojen för att återhämta huvudet men ändå bibehålla fysiken? Eller ska jag sätta igång med träningen inför 2016 redan nu för att hinna träna så mycket som möjligt?
Jag ska börja med att ta en cykeltur och fundera lite på saken.

Sågmyra SK är inte bara ett föredöme som tävlingsarrangör när det kommer till trevliga tävlingar och snabba resultat, ett bildgalleri fanns på sidan kort efter tävlingen också. Utöver resultat och bilder från Hackmora MTB Uphill så hittar du även detsamma för gårdagens löptävling, Hackmora Bergslopp, här: http://sagmyrask.com/

Videoklipp från sista milen av den fjärde och sista etappen i Tour de l'Eurometropole, en etapp som svensken och falubon Jonas Ahlstrand vann igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar