Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-10-17

Äntligen fredag

Nu är jag kanske lite gubbig här, men det ska bli så skönt att få gå och lägga sig i kväll. Efter en vecka med magsårstempo på jobbet samt detta varje natt:
Även om jag bara får sova till åtta på lördag så är det ju guld värt och det blir ju ungefär 3½ timme senare uppstigning än under vardagarna. Emily har danstävling i Söderhamn imorgon och Filip har hockeyträning på söndag morgon. Där har ni mina helgplaner. Nu kör vi sista arbetsdagen för veckan och sedan ska jag stämpla ut tidigt, åka hem, ta med mig barnen och åka på Filips innebandyträning innan fredagsmyset tar över. Då kanske jag smyger in en gubbvila i TV-soffan...

1 kommentar:

  1. Herregud! Mina 05:15 de dagar jag hojar Pelotonrundorna känns ju som sovmorgon i jämförelse.

    SvaraRadera