Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-13

Glädjande nyheter!!!

Ni minns väl att jag tätade mitt pyspunkterade tubdäck med Stans i förrgår? Idag kollade jag statusen på däcket och det var fortfarande hårt! Framdäcket, som jag inte stansat, hade släppt ur lite luft (tubdäck av hög klass "ska" läcka lite luft). Men bakdäcket var i princip lika hårt idag som för två dagar sedan. Kanoners!
Nu är jag egentligen bara en kassett ifrån en komplett tävlings-MTB. Har ni några heta tips på vad man bör använda nu för tiden?

6 kommentarer:

  1. Är det inte "förbjudet" att köra Stans i Dugast-däck? Nåt om att ammoniaken i geggan inte leker snällt med däcket. Eller har jag drömt det?

    SvaraRadera
  2. Fan vad skönt att höra, nu kan jag slappna av!

    SvaraRadera
  3. Daniel: Det hoppas jag inte. Men allt är väl bättre än pyspunktering gissar jag.
    Adam: Förstår att det har varit några sömnlösa nätter nu. Men du kan få komma och klämma på mitt däck så du blir riktigt trygg igen.

    SvaraRadera
  4. Soul Kozak 127g 9-delad kassett är det som är på tapeten nu.

    SvaraRadera
  5. Vad gör den på tapeten? :-D

    SvaraRadera