Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-11

Vårpyssel


Håller på att bygga ihop fjolårets tävlingshoj. Det börjar väl bli dags att köra skogsraket snart. Har bland annat Stansat tubdäck (kan det bli mer punkteringssäkert?) och fixat med bromsarna. Ni som följt bloggen sedan i höstas minns kanske att jag upptäckte en pyspunktering på mitt bakdäck under morgonen inför långlopps-SM. Med lite extra luft klarade jag mig ändå igenom långlopps-SM, nu hoppas jag att lite Stans ska göra däcket helt tätt. Har tyvärr lite förkylningssymptom idag. Hade mycket hellre fått det i onsdags då jag denna vecka hade två stora cykelmål; dagens motionstur och vinna Långa Billingeracet i helgen.

3 kommentarer:

  1. Förra året krävdes det en tid på under 3.42.45 för att vinna motionsklassen, det borde du kunna prestera med en rejäl förkylning och båda benen i gips. :-)

    SvaraRadera
  2. Du har nog lite ohälsosamt höga tankar om mig. Och är man förkyld ska man ju inte tävla, hur det är med gipsade ben vet jag inte.

    SvaraRadera
  3. Dra ner tejpen lite med så den sitter i fälghålet istället för där uppe ;) Vill med köra Dugast, eller FMB

    SvaraRadera