Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-10

God morgon sverige


Det känns som det här blir en lång dag...
Idag ska Thomas Lövkvist, Gustav Larsson och Fredrik Kessiakoff ta sig igenom ännu en tuff bergsetapp i Baskien.
Svensklaget Team Cyclesport ska ta sig an etapploppet Circuit de Ardenne.
Stefan Carlsson kämpar sig upp, och ner för Väggen också(fast när han ska ner behöver han förhoppningsvis inte kämpa lika mycket..). Mycket viktig tävling!

Min skalle känns fem kilo lättare idag och jag är, för första gången sedan jag blev sjuk, feberfri. Har ju annars haft kraftig feber, med en temperatur av 37,2-37,4 grader de senaste dagarna. Men nu ser jag alltså ljuset i tunneln. Nu har jag nog bara åtta liter snor som ska ut och sedan är jag fit for fight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar