Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-20

Jag gillar den.


Jag gillar den som den var. Också. Men sepia kan ju vara effektfullt, för rätt motiv. Jag har nog faktiskt bestämt mig för vilken kamera jag vill ha. Eller vill ha... Jag menar givetvis en som jag tycker ger mycket kamera för dom pengarna jag vill lägga ut. Lite som att köpa en okej hoj med 105-utrustning, bara för att man inte har råd med dura ace. Även om en hoj med 105 kan vara bra och en trevlig bekantskap, så blir det aldrig dura ace. Vill man ha bra saker så kostar det. Så enkelt är det.
En riktig hemmadag blir det. Bara Filip och Ronya har varit ute en sväng. Mycket bus och liv har det varit. Nu är nog faktiskt alla lite trötta. Även barnen.

2 kommentarer:

  1. visst lyser det igenom att du går med håven efter en julklapp?? undrar vad tomten har i säcken den här gången...../stef

    SvaraRadera
  2. Om inte du är tomten så kan jag lova att han inte kommer med någon kamera..

    SvaraRadera