Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-02

En timme kvar.

Kom igen nu, en timme kvar att gissa på lucka ett och lucka två. Vad har ni att förlora?

Fan, Kenza hade 13512 svar på sin lucka ett. Det finns ju julkalendrar, och så finns det julkalendrar. Här har ni alltså en betydligt större chans att vinna.

Nu har jag ritat ner hela SM-banan för långlopp i ett papper på datorn. Det kommer bli grymt. Många enormt fina stigar. Några få stigar vet jag inte ens hur dom ser ut.. Måste reka lite där. Men i övrigt fin. Första milen spräcker fältet, så att säga.

Ebbah var en terrorist i natt. Vaken någon timme så där. I morse försov vi oss alla här hemma. Men vad gör det om hundra år? Nu sover alla barnen och snart ska jag också göra det. Ska bli grymt skönt, hoppas dom små är snälla i natt. Jag skulle behöva det.

Jag tränade inte igår, jag tränade inte idag och jag kommer med största sannorlikhet inte att träna imorgon heller. Har ett litet brejk. Tar var dag som den kommer. Behövde ladda lite batterier kände jag. Både fysiska och mentala. Men för att bli fulladdad skulle jag behöva gå och lägga mig nu. Så, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar