Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-04

Morgontrött

Hej och godmorgon, kära cykelvänner!

Vi har vaknat upp i ett grått och blött Bjärred idag. Jag är lite morgontrött och har ett stort sömnbehov just nu. Antagligen på grund av att det är mycket just nu, att jag nu kunnat slappna av lite och dessutom är lite förkyld. Den där förkylningen är inne på dag nio nu. Jag brukar tyvärr vara förkyld rätt länge när jag väl blir förkyld och denna gång är inget undantag. Idag känns det i alla fall en tydlig förbättring mot dom senaste dagarna, så jag är nog frisk snart.

Min plan med höstvila var ju att vila i nio dagar men det blir nog två veckor, alltså fjorton dagar. Tänkte sedan starta upp vinterträningen med en omgång av Kompiskampen och lite löpning. Snart dags nu!

Idag ska vi aktivera barnen och Linda på förmiddagen och under eftermiddagen så ska barnen och jag åka tåg. Det blir spännande, i fem timmar. Jag ser i alla fall den tiden som ett tillfälle att få lite gjort med egna projekt.

Danmark igår.

Skåne idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar