Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-24

Godkväll

Tordag = ridning.

Till att börja med kan jag väl bara konstatera att jag är imponerad av Fridas framsteg med hästarna, från att ha varit rädd och hållit sig undan så ville hon idag rida.

Dagen har ju annars gått i ett med jobb, hämtning av barn på bandyfritids, samordning av Filips hocketräningslogistik, Ebbahs ridning och sedan matlagning på det. Sen middag. Sent i säng med barn.

Ni märker ju inte av det, men bloggportalen som jag skriver hos har uppdaterats lite och nu finns äntligen emojis och symboler!!!
👌🚵🚴🚲💗🙈鹾
Ni kommer att älska min blogg framöver.

Något annat som är nytt här är att jag lagt in google-annonser igen. Hade dom ett tag förut men dom gav liksom så lite pengar så det var inte värt att ha en ful blogg för dom småslantarna. Men, bloggen växer och behovet av mer kronor i kassan ökar. Så jag testar en gång till.

Nu när Casey har slutat vlogga så har jag börjat trösta mig med Jon Olsson. Har ni några andra bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar