Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-22

Back from Belgium

Hej hej, Sverige!

Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen. Från ett fullspäckat program i Belgien till ett fullspäckat program hemma.

Jag känner mig inte helt 100, gjorde det inte i förra veckan heller men så kändes det ändå bra när jag sprang så jag tänkte att jag nog klarade mig.
När vi cyklade på cx-banan i Baal så kände jag mig seg men tänkte att det kanske var pga löpningen. Under lördagens runda så var jag lite under isen och det kändes som att cykla med bromsen i. Idag vaknade jag supertrött, snorig och med ont i halsen. Det kändes som om jag vägde ett ton i morse och jag kunde knappt öppna ögonen, trots att jag sovit mycket.

Så det blir någon vilodag nu tills jag känner mig 100 igen. Sen har jag inte tid att missa mer träning utan då tänkte jag vara frisk till nästa säsong är över.

Nu ska jag jobba, hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar