Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-09-30

Veckans plan och tempopendling

Hej!

Eftersom jag var ledig igår så känns det här som en måndag. Fast det är ju en tisdag. Inte en måndag. Just nu sitter jag och laddar (gruvar mig) inför en tempopendling som skall ske nu på morgonen, tänkte försöka vrida ur lite energi ur den här kroppen. Jag har ett eget Strava-segment som jag har gjort privat och det sträcker sig över min tempopendlingssträcka, men där ligger bara tider med landsvägscykel. Idag blir det cross för att få så mycket tid på den som möjligt inför helgens tävlingar. Fokus idag blir högsta möjliga intensitet samt att fortsätta att köra hårt hela vägen, även när benen blivit trötta.

Så här ser veckans cykelplan ut:
Må: Vila.
Ti: Tempopendling till jobbet, lugn cykling hem.
On: Onsdags-VM med tävlingskänsla.
To: Vila.
Fr: Väckningspass (eventuellt till jobbet)
Lö: CX-Cup #1
Sö: CX-Cup #2

1 kommentar:

  1. Åh men sjysst, då har jag lärt mig en ny sak på morgonen - att man kan göra privata segment. Tack för den :)

    SvaraRadera