Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-14

Ett bra pass med ettor

Hej och god kväll!

Sedan jag skrev förra inlägget så har jag faktiskt hunnit med allt på listan över saker att göra idag. Den där promenaden prioriterades dock bort, men Frida och jag hade väl så trevligt ändå.

Presentationen för kommunstyrelsens utvecklingsutskott gick bra och dom kommer nog om en månad att fatta beslut om att införa det jag presenterade. Kändes som att det gick hem.

Håret är kortare än i morse, jag blev ren, Frida blev ren och snart ska jag bli ren igen. Har nämligen smutsat ner mig med lite kvällsträning också. Golven är rena, barnen mätta, nattade och boklästa. Linda sitter i soffan bredvid mig. Bra dag, bra kväll.

Själva träningen i sig gick ju riktigt bra, beroende på hur man ser på det. Alltså jag hade ju gärna kört fler ettor än dom där tio som jag körde. Men med tanke på att dom hade den näst högsta snitteffekten som jag någonsin haft på tio ettor så är det ju mycket väl godkänt ändå. Det blev 493.9 watt i snitt, jämfört med 499.95 som är det bästa och 488 som är trea på "listan".
All data från passet hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/1620803871

Bild på farbrorn som skrivit blogginlägget hittar ni här:
Foto: Linda

3 kommentarer:

  1. Stark! Ståcyklar du alltid på 1or?
    / Anynoym :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!

      Det är lite olika det där. Ibland kan jag köra varannan stående. Igår körde jag stående vid behov.. :)

      Radera
  2. Grymt starkt!

    Har du någon plan eller struktur i din träning och vilket fokus lägger du på nu, mera tröskelpass typ 2x20 än V02max som 4x4 eller blandat av båda.

    Med vänlig hälsning,
    Martin

    SvaraRadera