Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-01

Le Peloton

Hej och god morgon!

Det ligger på här så jag ska fatta mig kort. Körde Le Peloton i morse i ett ovanligt blåsigt Falun. På grund av vägarbeten så körde vi en lite annan väg än brukligt men ungefär samma lika ändå. Det var bara fem grader och blåsigt, men ändå soligt så det var väl en fin morgon i alla fall. Totalt var vi väl 15-20 cyklister där Johan Landström, Jonas Pettersson och jag fick stå för dom flesta watten.

På andra fartsträckan så fick vi stå för det mesta av jobbet till vi på slutet var tre kvar. På tredje sträckan så sprack det ganska tidigt, jag körde ikapp en trio och sedan bildade vi en ny trio med ovan nämnda namn. Bra pang i buggarna hela vägen in till stan igen för en gångs skull.

Notera gärna placeringen av cykeldatorn på min Aeroad, aero is everything!

2 kommentarer:

  1. Den där aeroad är så jävla snygg! Vill ha och behöver-faktorn är otroligt stor 😍

    SvaraRadera
  2. Oj, får man inte ont i nacken av den placeringen? ;) Läcker cykel i övrigt, Canyon kan sina raka rör!

    SvaraRadera