Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-19

Hemma från vår road trip

Hej och god eftermiddag från Falun! 

Igår kom Linda och jag hem från vår MTB-O road trip. Lite drygt två dygn ute på resa med nya intryck och minnen. 
Hem kom vi med Ebbah och Frida som fick avrunda dagen med lite bad vid Gullnäsgården. 

Igår var det långdistans på MTB-O SM. Det lopp som passar cyklister bäst då det är mer cykling. Jag var lite sugen på att vara med, segrartiden för elitklasserna låg kring två timmar så det hade väl passat mig ganska bra om man bortser från den där detaljen med orientering. 
Södertälje-Nykvarn arrangerade med bravur.

Diskuterar vägval.

Nummerlappsutdelning med goodie bag.

Starten har gått.

Dramatik när luftkorven innan målet ramlade.

Viktor Larsson vinner herrklassen.

En glad herre med fatbike.

Efter loppet så snackas det om vilka bra och dåliga vägval man gjort under loppet.

Ja, det var väl detta om detta. Jag har några fler bilder men ni vet ju hur jag är med bilder. Jag tog någon från badet igår kväll också men dom blev inte så bra...

Idag har vi varit till tandläkaren med Filip, handlat, lagat mat, ätit mat, handlat lite cykeldelar, fixat med Lindas cykel, bakat paj, ätit paj och nu ska gräset klippas. Senare idag så ska vi cykla, får se hur det går för mig denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar