Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-22

Men man får väl fika?

Avnjöt denna bananbakelse på Kvarnsvedens Konditori i eftermiddags, fikandet är en av alla de saker i mitt liv jag har för avsikt att förbättra. Om jag växer upp så kanske jag lär mig att dricka kaffe också!

Det här med att luncha "ute" har jag ju blivit proffs på, idag tänkte jag avnjuta älgbolognese med tagliatelle och västerbottenost på Scandic hotell i Falun. Åt väl där med Jonatan Steen så det var ju trevligt, men pastan som var där när vi kom var väldigt överkokt. Inte så kul. Bufféare som jag är tog jag givetvis en tallrik till och då var det annan och riktigt vällagad pasta.

Twitter så följer jag Ordningspolisen Falun/Borlänge och idag skrev dom följande tweet:
"@OPFalunBorlange: Ja vad vore brottslighet i all sin glans om inte #Blge fanns. 4 efterlysta i Blge idag!"
Nu vet jag inte vad ni tycker, men som stolt falubo tyckte jag den var väldigt rolig.

Nu ska jag se till så barnen får i sig lite mat, tyvärr inte älgbolognese.

2 kommentarer:

  1. Bra, fortsätt så! :)
    Det går förresten bra att bli bättre på att fika utan att dricka kaffe.

    SvaraRadera
  2. Fast kaffet får du ju öva mycket på Du vill väl bli gammal? :O)

    SvaraRadera