Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-11

Svartorange

Gårdagens outfit

Idag är stora återhämtningsdagen, tjuvstartade redan igår med att i soffan sova bort en timme eller så efter att barnen somnat. Stapplade sedan runt en liten stund här hemma, bloggade och så där innan jag la mig på riktigt och sov sju timmar till. Skönt det efter en vecka där jag inte en natt sovit sex timmar.
Idag blir det fett, kolhydrater, ingen träning och förhoppningsvis minst sju timmar sömn till lördagen. Nu ska jag bila iväg till jobbet, kanske får med mig en cykel hem från Borlänge och då är en bil rätt smidig för transport. Vad ska ni göra idag?

5 kommentarer:

  1. Samma här återhämting o fettladding (massa godis)
    Skandisloppet imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg dress min stil en sån vill jag ha
    Continental skickar väl en

    SvaraRadera
  3. Vafalls... Du liknar ju stizze i de där!

    SvaraRadera