Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-06-17

Veckan som gick



Hej! 

Det blev tre vilodagar och fyra korta pass förra veckan, så den totala träningsmängden blev inte mycket att skryta om. Knappt fyra timmar. Men så blir det ibland och allra helst veckorna när barnen är här. En FTP på 316 tror jag är i underkant men jag har inte använt klockan speciellt länge eller för cykling så den håller väl på att samla in data. Körde bland annat 7 minuter på 376 watt igår så om jag skulle maxa en 20:a så ryker nog 316 i FTP. 

Förutom ett par hårda dagar så körde jag också en halvhård och en lugn dag på cykeln. På den lugna dagen så tittade jag på En plats i solen och cyklade samtidigt. Ett trivsamt sätt att få tiden att gå. 

Jag var på ett par kvällsmöten också. Ett möte med papper, pärm och paj. Det var med Stennäsets byförening där jag nu är nybliven medlem i styrelsen. Det andra mötet var med Lugnet XCO-gänget som sammanfattade en lyckad tävlingshelg. 

Barnen har haft skolavslutningar också. Frida fick tåga från skolan till kyrkan i ösregn men när avslutningen var klar så kom de ut i strålande sol och hon var så glad över skolavslutning med tjejkompisarna. 

Lördagen spenderade jag till största delen i Värmland. Fick se en stor bangolftävling och gå hand i hand. Jag har träffat någon och det känns himla bra. 

Igår spenderade jag en hel del tid med att fixa i- och med växthuset. Det blev bra till slut och jag är nöjd. Jag klippte också gräset, något som blivit lite eftersatt. En riktig fixardag helt enkelt. 


Full fart hela veckan i princip och allra helst i helgen. Men det är positiv full fart så jag går in i den här veckan laddad med positiv energi. Jag hoppas att också du har det riktigt bra. 

På återhörande! 

_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden henrikoijer15! ger dig 15% rabatt hos www.tenson.se
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar