Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-28

Ny träningskompis

Hämtade ut denna lilla skönhet idag, en Garmin Forerunner XT920.

Frågade ju för ett tag sedan på min Facebook-sida om vilken design som var snyggast på Garmins XT920.  Denna rödvita, eller den svartblåa. Det blev ju helt jämnt i omröstningen, vilket väl bevisar att smaken är som baken. Själv gillar jag när något sticker ut lite och inte är som allt annat. Svarta klockor har jag sett, vita är inte alls lika vanliga. Den kommer att bli ett riktigt monster på skidpassen i vinter.

Riktigt fin och jag älskar nya prylar som dessa. I samband med Kompiskampen och med mina Garmin Vector-pedaler så beräknar klockan mitt V02 max. Den kan också berätta hur lång tid jag behöver efteråt för återhämtning innan kroppen är redo för nästa pass igen och ha det på nedräkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar