Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-17

Great shot!

Foto: Jered Gruber för CRAFT Sportswear.

Jag blir ju onekligen lite sugen på att 1. lära mig att fota och 2. köpa ny kamerautrustning och 3. lära mig att efterbehandla bilder när jag får se bilder som denna. Hur svårt kan det vara!? Jag gillar ju att ta bilder när jag cyklar, så först och främst lär jag väl börja cykla igen. Men men, tålamod. Det är bara november än så länge och en fördel med en sjukdomskantad höst är väl att jag inte lär nå någon vidare form i januari i alla fall.
Annat än rund då, för rund är ju också en form.

1 kommentar:

  1. Om du vill ta tag i 3 är det här en kanonbra sida:
    http://www.moderskeppet.se/grunderna/grunderna-i-photoshop-cs6/

    SvaraRadera