Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-11-13

Ekorrhjul

Köpte väl med mig en låda skumtomtar idag när jag handlade!

Ännu en ekorrhjuldag till ända. Först lämnade jag barnen på skolan i morse, sedan jobbade jag, sedan handlade jag, sedan hämtade jag barnen, sedan åt vi mat, sedan åkte vi till Ebbahs innebandyträning, sedan åkte vi hem, sedan bytte dom om till sovkläder och käkade kvällsmacka.
Toabesök, tandborstning och godnattkram. Livet i all sin enkelhet.

KFUM Falun F0708 samlade. Tre matcher väntar för laget på lördag, Ebbah ska spela i två av dom. I Gruvrishallen, min gamla hemmaarena från tiden i Samuelsdals IF.

Annars inget nytt på min cykelfront, lock för örat sedan typ i måndags, rosslig i halsen och trött satan. Smalfet och otränad med andra ord efter att inte ha tränat på åtta dagar. Men jag är inte bitter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar