Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-05-26

Kort paus

Hej!

Försöker låtsas att jag ligger under en sådan där palm och njuter av värmen och lugnet. Håller på att yxa mig igenom inkorgen som tidigare idag innehöll 90 meddelanden men nu behövde jag en liten paus. Nu är jag nämligen nere på 22! Stökade undan några under dotterns cykelträning också, jag är ju inte längre barn/ungdomstränare så jag får lite mer tid för annat och det behövs. Hon verkar gilla cykelträningen och det gör mig glad. Inte just för att det är cykelträning, utan för att hon får göra något som hon gillar, trivs med och gör henne stolt.

I ett försök att behålla bra känsla i benen så ska jag försöka stressa mindre och sova mer. Tyvärr ramlade jag väl in i gamla sömnovanor redan vid hemkomst från Ibiza. Skippade dock kvällsträning i lördags och skippar det också idag för att undvika ännu ett "måste" och få mer tid åt andra måsten. Som mer sömn!? På jobbet är det pangpangtempo som gäller och tyvärr så kan jag inte riktigt vara så kreativ som jag skulle önska just nu vilket ju kan bli en smula frustrerande. Meeeen, den tiden kommer väl. Fortsatt stressat där alltså.
Nu ska jag försöka stöka undan det sista på internettet, hänga lite tvätt och sedan kanske gå och lägga mig. Kan bli succé!

Imorgon är det Dalacup i Linghed. Det förväntas bli strålande solsken enligt väderprognosen och jag hoppas att du kommer dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar